Általános Szerződési Feltételek

Minden, ami vendéglátással kapcsolatos és még azon is túl!

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Nemes Rendezvény Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), valamint a Szolgáltató által a https://nemesrendezveny.hu honlapon  keresztül megrendelhető ételszállítási szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél, illetve szolgáltatások igénybe vétele nélkül az oldalt használó személy (a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a honlapon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése a Szolgáltató, vagy annak közreműködője által történik.

 

A Szolgáltató adatai:

Név: Nemes Rendezvény Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1037 Budapest, Bécsi út 314. I.ép. B lph. 5. em 20.  

Levelezési cím: 1174. Budapest, Újmajori utca 3.

Cégjegyzékszám: 01-09-350620

Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága 

Adószám: 27121865-2-41 

Elérhetőségei: 

  • Telefonszáma: +36 70 388 8764; +36 70 388 8765 
  • Email cím: nemesrendezveny@gmail.com

 

Műszaki üzemeltető: 

MakeIt Kft. 

Székhely: 1205 Budapest, Mártírok útja 89.

Cégjegyzékszám: 01 09 293332

 

1.Általános tudnivalók 

1.1 A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan ételszállítási szolgáltatásra, melyet a https://www.nemesrendezveny.hu/ oldalon található elektronikus megrendelő felületen keresztül vesznek igénybe, valamint az ételszállítási szolgáltatások teljesítésére, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között történik. Az elektronikus felületen történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Ekertv.”) szabályozza. 

1.2 Az elektronikus felületen történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. 

1.3 A megrendelés leadását követően a szerződés telefonon módosítható. 

1.4 A szerződés nyelve magyar. 

1.5 Jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően az ételszállítási szerződés alapján a Szolgáltató vállalja meleg-, vagy hideg étel kiszállítását az Ügyfél részére, az Ügyfél pedig köteles ennek ellenértékét (díjat) megfizetni. Az ételszállítási díj tartalmazza a kiválasztott étel és a csomagolás díját. 

1.6 Jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően az ételszállítási szerződés vonatkozásában terméknek minősül a hideg,- vagy meleg étel is.

  1. Regisztráció 

2.1 A regisztráció a honlap nyitóoldalának bal felső sarkában található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével történik. Az adatlap kitöltését követően (amely során felhasználónév, név és elektronikus levélcím megadása kötelező) a Szolgáltató egy hatjegyű azonosító számot küld a Felhasználó által a regisztráció során megadott elektronikus levélcímre, amely használható a Szolgáltató ügyfélszolgálatával történő kapcsolattartáshoz, továbbá az oldalon az elektronikus levélcím használata helyett belépési azonosítóként is.

 

2.2 Amennyiben a Felhasználó nem adja meg a Szolgáltató által kért adatokat, úgy a regisztráció érvényesen nem jöhet létre. Az Ügyfél a honlapon történő regisztrációval kijelenti, hogy jelen ÁSZF, illetve az oldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat tartalmát megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul. 

2.3 A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért sem, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. 

 

  1. Megrendelés 

3.1 A Szolgáltató és az Ügyfél között érvényes regisztrációt és a megrendelés leadását követően ételszállítási szerződés jön létre jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően. 

 

3.2 Megrendelést érvényes regisztrációval, aktív felhasználói fiókkal rendelkező Felhasználók, és regisztrációval nem rendelkező vendég Felhasználók is leadhatnak. A megrendelés érvényes regisztráció után leadható:  

  • a Szolgáltató elektronikus levelezési címén 
  • a https://nemesrendezveny.hu weboldalon 
  • a Szolgáltató telefonszámán: 0670/388-8764

 

3.3 A Szolgáltató honlapján közzéteszi a megrendelhető ételek fotóját, és a termékek főbb jellemzőit is. Ha vásárlás előtt bármely étel minőségével, alapvető tulajdonságával, allergén anyag tartalmával kapcsolatban a vásárlónak kérdése merül fel, a honlapon megadott telefonszámokon és e-mail címen kérhet tájékoztatást. 

3.4 Az ételszállítási díj mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely, ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza.

3.5 Az Ügyfél az adott napra vonatkozó rendelését 10:30 és 21:30 óra között adhatja le. 

3.6 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a honlap felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves (az étel közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő), esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.

3.7 A megrendelést a Szolgáltató weboldalán csak akkor fogadja el, ha a Felhasználó a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti (ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól). A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.8 Megrendelés feladására az elektronikus felületen a Kosár használatával van lehetőség. A Felhasználó a Menüből kiválasztott termékeket az egyes ételek neve mellett található Kosárba link használatával teheti Kosarába. Az aktuális rendeléseket külön ablakban követheti nyomon a Felhasználó, és itt van lehetősége a Kosár tartalmának módosítására is (mennyiség megjelölése, a Kosár tartalmának módosítása, törlése). Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, kiválasztotta a fizetés módját, a Rendelés megerősítése linkre kattintva ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, írhatja be a szállítási címet (az összegző oldalról a Vissza linkre kattintást követően a Felhasználó ismét igényeinek megfelelően módosíthatja Kosarának tartalmát, illetve egyéb adatait). A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére az összegző oldalon található Rendelés leadása linkre kattintva van mód. 

3.9 Az egyes ételekre utaló vagy hivatkozó képek csak illusztrációk, nem jelentik annak az ételnek a konkrét megjelenését, amelyet a Felhasználó kiválasztott vagy kiválasztani kívánt.

  1. Adatbeviteli hibák javítása

A Felhasználónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig az elektronikus felületen bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. megrendelés törlése a kosárból az étel neve melletti x-re kattintva).

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

5.1 Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján haladéktalanul visszaigazolja az Ügyfél részére, amely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt étel tulajdonságainak felsorolását, mennyiségét és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email tájékoztatja a Felhasználót arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

Amennyiben a Felhasználó a Szolgáltató internetes oldalán keresztül fizeti meg a megrendelése díját, úgy a fizetés teljesítését követően a Szolgáltató elektronikus úton (visszaigazoló e-mail) útján 3 órán belül visszaigazolja. 

 

5.2 Ha a Felhasználó rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt haladéktalanul jeleznie kell a Szolgáltató felé (telefonon vagy e-mailben) a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

5.3 A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

  1. Szállítási és fizetési feltételek

6.1 A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért terméket a Felhasználó által megadott szállítási címre, saját szállítóeszközzel, munkavállalói útján teljesíti.

 

6.2 Az Ügyfél az ételszállítási díjat előre, vagy az étel átvételével egyidejűleg is megfizetheti.

 

6.3 Szolgáltató ételszállítást hétfőtől vasárnapig, 10:30 és 21:30 óra között végez.

 

6.4 A következő fizetési módozatok közül választhat a Felhasználó:

  • a kiszállítást végző munkavállalónál: készpénz, bankkártya, Szép kártya (igénylése folyamatban van)
  • internetes oldalon keresztül: bankkártya.

 

6.5 Internetes oldalon bankkártyával történő fizetés menete

Szolgáltató részére a CIB Bank Zrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor az Ügyfél átirányításra kerül a CIB Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a Szolgáltató weboldalán.

A Szolgáltató az Ügyfél kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

  1. Rendeléstől való visszalépés joga

7.1 Amennyiben a Felhasználó a megrendelt és kifizetett étel megrendeléséről el kíván állni, azt a rendelés leadását követő 15 percen belül teheti meg. A lemondást a   nemesrendezveny@gmail.com  e-mail címre küldött elektronikus levélben lehet megtenni. 

7.2 A Szolgáltató az ételszállítási díjat a Felhasználó részére legkésőbb 8 napon belül visszatéríti, a Felhasználó által a díj megfizetése során alkalmazott és választott fizetési módozat alkalmazásával, illetve a Szolgáltató más visszafizetési módot is alkalmazhat, a Felhasználó beleegyezésével.

7.3 Ha a Felhasználó a kifizetett és lemondott étel árát egy későbbi rendelés során kívánja felhasználni, ezt az igényét e-mailben jelezheti a Szolgáltató felé.

7.4 Amennyiben a Felhasználó határidőben nem mondja le a megrendelést, és a Szolgáltató a terméket leszállítja a megadott címre, azt az ügyfélnek ki kell fizetnie.

7.5 Ha Felhasználó a terméket nem veszi át, a termék átvételét megtagadja, a termék ellenértékét nem fizeti meg, a Szolgáltató a Felhasználó ismételt vagy újabb megrendeléseit az elmaradt díj megfizetéséig jogosult megtagadni, avagy az elmaradt díj megfizetéséhez kötni az ételszállítási szerződés teljesítését. 

  1. Elállás joga

Az ételszállítási szerződés jellegénél fogva a Felhasználót a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § d) és e) pontja alapján (mivel a szolgáltatás igénybevétele a „Rendelés leadása” gomb lenyomásával azonnal megtörténik, illetve romlandó vagy minőségüket rövid ideig megőrző termékekről van szó) nem illeti meg az elállás joga.

 

  1. Szavatosság

9.1 A Szolgáltató termékei élelmiszereknek minősülnek. Valamennyi terméket folyamatosan hűtőben kell tárolni, és a melegételt csak a fogyasztás előtt lehet felmelegíteni, majd nyomban el kell fogyasztani. Ismételt felmelegítés esetén a Szolgáltató felelősséget nem vállal a termék minőségéért és fogyaszthatóságért.

 

9.2 A Szolgáltató felé közölt panaszok teljesítésének feltétele, hogy a Felhasználó igazolja a termék megfelelő tárolását.

 

  1. Panaszkezelés

10.1 Amennyiben az Étterem nem a Megrendelő által megrendelt módon kézbesíti a megrendelést, a Megrendelő nem köteles azt átvenni, panasszal élhet.

10.2 Az esetleges reklamációkat a Szolgáltató a nemesrendezveny@gmail.com e-mail címen fogadja. A Szolgáltató az azonnali megoldást igénylő problémákat haladéktalanul megvizsgálja, minden más esetben pedig 5 munkanapon belül válaszol a felmerült panaszra.

10.3 Amennyiben a Felhasználó nem elégedett a panasz elbírálásával, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz, illetve a területileg illetékes Békéltető Testülethez fordulhat jogorvoslatért. 

  1. Személyes adatok kezelése 

A Felhasználó személyes adatainak kezelésére vonatkozó részletes szabályokat az Adatvédelmi tájékoztató tartalmazza.

 

  1. Egyebek

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor a változtatásokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.

Budapest, 2020. február 20.